אתה יכול ממש עכשיו, במקום בו אתה יושב, להיחשף אל אלפי משתמשים בתוך מספר שעות מרגע העלאת הסרטון.
אבל יחד עם הפרסום החינמי, אתה עלול להרוס את המוניטין של העסק שלך.
כדי שסרטון טיקטוק יעבוד אני תמיד מוודא 3 דברים לפני שאני ניגש לצלם אותו:
מה הערך שהוא נותן?
האם מה שנאמר ומוצג בסרטון הוא אותנטי?
מה הצופה יבין עלי ועל העסק שלי אחרי שהוא יצפה בו?
רק אחרי שאני שבע רצון מהתשובות לשלושת השאלות האלה אני מוכן להקדיש זמן לכתיבת התסריט, לצילום ולעריכה.
מי שסיפר לכם שצריך להיות שחקן, קומיקאי או בדרן כדי להצטלם לטיקטוק כנראה רק רצה את הכסף שלכם. כן, כשמדובר בפרסומת טלוויזיה נהוג להביא פרזנטור מפורסם. אבל בפלטפורמה הזאת אף אחד לא מעוניין בפרצוף מוכר ומאופר. הדרישה היא לאנשים אמיתיים וכנים.
בנוסף לזה, אף אחד לא באמת מכיר את המותג שלכם. לכן, המטרה בטיקטוק היא רק לחשוף את העסק/השירות שלכם. לא למכור, לא לשכנע ולא להציג מבצעים שוברי שוק. רק להציג את עצמכם לקהל.
את המכירה אתם תעשו רק אחרי שהלקוח כבר מכיר אתכם וסומך עליכם. זה יקרה בשלב האחרון במשפך השיווקי.
בגלל זה אני מאמין שאתה, בעל העסק, צריך להיות הפרזנטור של העסק שלך.
אני מבין שלא כל אחד מרגיש בנוח לעמוד מול מצלמה אבל אין מה לדאוג, גם לזה יש לי פתרונות.
רק חשוב לי שתדע את חמשת חוקי הפרזנטציה. כאשר תבין אותם ותדע ליישם בעצמך:
תוכל לעמוד בביטחון מול המצלמה ולפרסם את העסק שלך
תוכל להביא מישהו אחר ולוודא שהוא עושה את זה נכון
בדרך הזאת לא תצטרך אף סוכנות שיווק. דרך הפלטפורמה של טיקטוק תוכל לפרסם את העסק שלך נכון ובחינם.
הרשמה
בזמן שכולם ממשיכים לעשות את אותו הדבר ומצפים לתוצאה שונה
אני מזמין אותך ליצור איתי קשר ולקבל הסבר מפורט, לגמרי בחינם, על כל מה שאתה יכול לעשות כבר עכשיו כדי לקדם את העסק שלך בתקציב המתאים לך ובלי טעויות שיהרסו את השם שלך. תדע גם מה עליך לעשות כדי לגרום לגולש 'מתעניין' להפוך ללקוח 'משלם'