כדי שהאתר שלכם ישקף את הערכים שלכם, ישפר את אחוזי ההמרות שלכם ויקבל יותר תנועה אורגנית חשוב שיהיה בו תוכן איכותי, קצר וקולע. כתיבת תוכן מצריכה מחקר מתחרים, מחקר מילות מפתח והבנת קהל היעד. אם אתם רוצים שהגולשים באתר יבצעו פעולות, יקראו כתבות ויתעניינו במוצרים והשירותים שלכם, יש שני דברים עיקריים שעליכם להתמקד בהם: תוכן ממוקד בעמודי האתר ומאמרים לקידום אורגני.
כתיבת תוכן לאתרים
כל עמוד באתר שלכם חשוף ללקוחות פוטנציאליים. כל עמוד משמש בתור הפנים של העסק שלכם וכדאי מאוד שהפנים האלה יעזרו לכם למכור. התוכן בכל עמוד באתר בדגש לעמוד הבית, עמוד אודות ועמודים המציגים את השירותים/מוצרים שלכם צריך להיות אפקטיבי גם כדי שהעמוד יופיע בגוגל ויביא לכם גולשים חדשים לאתר וגם כדי שאותם גולשים יבחרו לקבל ממכם שירות.
המטרה של המאמרים היא להביא כמה שיותר כניסות לאתר דרך ביטויי מפתח או שאלות שגולשים כותבים בגוגל. מאמר שמספק תוכן רלוונטי, פשוט להבנה עם תשובות שמקנות ערך אמיתי, אותו מתעניין עשוי להפוך גם ללקוח פוטנציאלי בעתיד. במקום לשכנע את הגולשים שאתם מקצוענים בתחומכם, המאמרים עושים זאת במקומכם.