בין אם התחלתם לשווק מוצר חדש או שאתם רוצים להזמין אנשים לסדנא שלכם, בכל אחד מהמקרים האלה דף נחיתה הוא חובה. יש שני סוגי דפי נחיתה, כאלה שמשמשים בתור פלאייר עם טופס הרשמה ואכלה שמכילים המון מידע כדי שבסופו של דבר, העמוד יביא לכם לקוחות ללא צורך בשיחת מכירה.
דף מכירה
המטרה של דף מכירה היא להנגיש את כל המידע על המוצר החדש שלכם, סדנא, קורס או תערוכה, כדי שבסיום העיון, הגולש ייבחר האם זה מתאים לו או לא. המטרה היא לתת את כל תוכן על עמוד אחד יחד עם הנעות לפעולה שהופכות לאגרסיביות יותר ויותר ככל שהגולש גולל מטה. דף המכירה הוא שלב ביניים קיריטי במשפך השיווקי, שלב אחד לפני מעמד המכירה.
אל דף המכירה מגיעים גולשים דרך מודעות (בין אם אורגניות או ממומנות) שפרסמתם לפני שהם יוצרים איתכם קשר. כאשר מדובר בשירות או מוצר שכולם מכירים, אין צורך "לחפור" לגולש בגלל שככל הנראה הוא כבר מעוניין. אם הוא לחץ על הקישור שלכם ונכנס לטופס לידים, כל שנותר הוא להציג בוידאו או תמונות את המוצר/השירות ולאחר מכן להניע אותו לפעולה אקטיבית – הרשמה או תשלום.