אתה משתמש ב'לשון כתיבה אקטיבית' במאמרים שלך?

התוצאות החלשות שאתה מקבל בקידום אורגני ב-2024 הן לא בגלל שבחירת ביטוי המפתח לא מספיק טובה, לא בגלל אורך המאמרים, לא בגלל תדירות העלאה שלהם ולא בגלל שאין מספיק קישורים הנכנסים לאתר. גיליתי את זה אחרי מספר אתרים גדולים שביצעתי עליהם ניסויים ששינו את כל התפיסה שלי בנוגע לקידום אורגני.

לשון כתיבה אקטיבית

שזה לא יטעה אותך, אני בדיוק כמוך, עדיין מבצע מחקר מילות מפתח, מכין מאמרים שנותנים את התשובות לשאלות הנפוצות ביותר בגוגל ומעלה את זה יחד עם תמונות וקישורים לאתר.

אבל, שנת 2016 חלפה מזמן והאלגוריתם של גוגל יחד עם הגולשים כבר הפכו להרבה יותר חכמים. כבר לא מספיק לכתוב בצורה רהוטה, לפזר את הביטוי כל 100 מילים ולהוסיף מילות מפתח מקשרות.

היום, מה שהאלגוריתם מחפש זה כתיבה של מומחה. ואני בטוח שאתה יודע את זה. אבל מה זה אומר בעצם?

(צילום מסך מושלם שמראה את ההבדל על אותו האתר, באותו נושא, איך הכתיבה בלשון אקטיבית מנצחת)

האמת שזה פשוט מאוד. גוגל, כמו הגולשים, רוצים תשובה פשוטה וברורה לשאלה שלהם. הדרך שבה זה צריך להיעשות היא דרך סיפור. הרפתקה. חוויה ופעולות שעליהם לעשות או שאני 'הכותב' מספר על עצמי (או על מישהו אחר). לזה קוראים לשון כתיבה אקטיבית.

כי לתת רשימה של עובדות גם CHAT GPT ו-GEMINI של גוגל יודעים.

אני אישית ממש התייאשתי מלהסביר על השיטה שלי לכותבי תוכן שעבדתי איתם כי לא משנה כמה שילמתי להם וכמה הם 'נחשבים', אף אחד לא הצליח (ולפעמים אפילו לא ניסה) לעשות את זה כמו שצריך.

לכן הבנתי שרק אני יכול לעשות את זה בשביל עצמי. ועכשיו, כשאני בטוח ב-100% בשיטת העבודה שלי, אני רוצה לעשות את זה גם בשבילך.

אופן הכתיבה שלי בנוי מכניסה מעמיקה לתפקיד "הכותב" – לספר את התשובה במקום לתמלל רשימת מכולת כמו רובוט. להיות אנושי ואותנטי. לכתוב מאמר שמגיע לתוצאה הראשונה בגוגל.

אתה כמובן יכול לבדוק בעצמך את תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל על 'קידום אורגני' למשל. בלי קשר לנושא, תמיד במקומות הראשונים יהיו אלה שכותבים על עצמם או עם פעולות שעל הקורא לבצע.

יותר מכך, ככה יוצרים מאמר שגם הלקוח (בעל האתר) גאה לראות באתר שלו. עם מאמרים כאלה הוא מבין על מה הוא משלם לך. ועובדתית, מאמרים מהסוג הזה מזרימים הרבה יותר לידים רלוונטיים. ההשקעה במאמר איכותי היא זאת שיכולה להפוך את כל התדמית של האתר לפורטל מקצועי.

אני מציע לך את האפשרות להפסיק לבזבז זמן על יצירת טבלאות עם מילות מפתח כל חודש מחדש, להפסיק לחפור ב-SHUTERSTOCK בשביל התמונות (שבנינו, לא באמת תורמות בכלום) ולהפסיק לחפש אחר כותבים שאין להם מושג ב-SEO (כי אלה שכן מבינים פשוט יקרים מידי ביחס לתוצאות ש'תכלס' הם מסוגלים לספק).

לשון כתיבה אטקיבית
(קידום אתר עם 0 ₪ תקציב פרסום בעל 1,400 כניסות וכ-15 לידים בחודש – רק באמצעות תוכן)

אני מזמין אותך לחסוך על קניית קישורים, על כתיבת עשרות כתבות בחודש, והכי חשוב – לחסוך מהקידום הממומן! איתי תוכל לצמצם תקציב על התפל ולהתחיל לקדם אתרים בתקציב ריאלי "לפי הספר".

מאמרים נוספים: